Pogoji uporabe in poslovanja

Predstavljamo pogoje uporabe in poslovanja za storitve in artikle na spletni strani nahranisvojecrevesje.si (v nadaljevanju: splošni pogoji).

Uvodne določbe

Splošni pogoji urejajo uporabo spletne trgovine in spletne strani nahranisvojecrevesje.si, ki je v upravljanju podjetja FAIL AGAIN FAIL BETTER d.o.o. (v nadaljnjem besedilu: spletna trgovina), vključno z vsemi podstranmi in izdelki, objavljenimi na tej platformi.

Spletno stran in trgovino upravlja:
FAIL AGAIN FAIL BETTER, produkcija, d.o.o.
Slovenska cesta 56, 1000 Ljubljana
Matična številka: 9470085000
Davčna številka: SI19535473
(v nadaljevanju: podjetje).

Z uporabo te spletne strani potrjujete, da ste seznanjeni z veljavnimi splošnimi pogoji poslovanja. Velja, da z izvedbo nakupa ali oddajo naročila v kakršni koli obliki v celoti soglašate s pogoji poslovanja, politiko piškotkov in varovanjem osebnih podatkov.

Na kupca se nanašajo tisti splošni pogoji, ki so veljavni ob oddaji naročila. Ob vsakem nakupu je uporabnik posebej opozorjen na pogoje poslovanja, ki jih s potrditvijo naročila sprejme.

Postopek nakupa

1. Izbira izdelka
Na strani izbranega izdelka kliknite na gumb "Pridruži se izzivu!". S tem boste preusmerjeni na stran blagajne.

2. Izpolnitev podatkov
Na blagajni izpolnite zahtevane osebne podatke in vnesite podatke o plačilni kartici.

3. Potrditev naročila
S klikom na "Kupi in se pridruži izzivu" zaključite nakup. Banka lahko za izvedbo transakcije zahteva dodatno avtorizacijo, kar se bo izpisalo na zaslonu. Po uspešno opravljenem nakupu boste preusmerjeni na stran s potrditvijo nakupa, obenem pa boste na svoj e-naslov prejeli potrditev naročila in račun.

Dostop do artiklov, tečaja:
Dostop do tečaja ima kupec 2 meseca. Izziv poteka 14 dni, potem pa ima kupec na voljo še 6 tednov za ponoven ogled vsebin.

Predprodaja izdelkov

V primeru predprodaje artiklov bo dostop do kupljenih vsebin omogočen na datum, naveden ob izdelku. Na primer: »Z izzivom začnemo 13.1.2025.«

Preklic naročila

Za preklic ali spremembo naročila nam pišite na naslov anze@failagainfailbetter.com, pri čemer navedite številko naročila in e-poštni naslov, uporabljen ob nakupu.

Način plačila

Plačila se izvajajo prek plačilnega posrednika Stripe, pri čemer so sprejemljive le kreditne kartice (MasterCard, Visa).

Indivdualno so mogoča tudi plačila neposredno na tekoči račun podjetja. Za ta način plačila mora kupec podjetju poslati sporočilo na: anze@failagainfailbette.com. Po prejemu plačila na TRR bo podjetje kupcu omogočilo dostop do artikla.

Cene in popusti

Cene vseh izdelkov so izražene v evrih (EUR) in vključujejo DDV, saj je podjetje davčni zavezanec. Cene veljajo ob trenutku oddaje naročila, podjetje pa si pridržuje pravico do sprememb.


Pravica do odstopa od pogodbe

1. Pravica do odstopa
Kot potrošnik imate pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka odstopite od pogodbe brez navedbe razloga. Rok začne teči naslednji dan po dostavi.

2. Uveljavljanje odstopa
Pravico do odstopa uveljavljate s pisnim obvestilom na naslov podjetja ali preko e-pošte: anze@failagainfailbetter.com.

3. Vračilo izdelkov in denarja
Če je odstop upravičen, bo vračilo kupnine izvedeno na plačilno kartico, uporabljeno za nakup, najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu.

4. Izjeme
Pravica do odstopa ne velja za digitalne vsebine, če ste izrecno privolili v njihovo izvedbo pred iztekom odstopnega roka in dostopali do kupljene vsebine (prenos ali ogled modulov).


Opozorilo o zdravstvenih in prehranskih trditvah

Vse informacije na spletni strani nahranisvojecrevesje.si in v kupljenih vsebinah so namenjene izključno informiranju in ne morejo nadomestiti strokovnih medicinskih nasvetov ali oskrbe. Izdelki niso namenjeni diagnosticiranju, zdravljenju ali preprečevanju bolezni.


Pritožbe in reševanje sporov

1. Pritožbe
Če imate pritožbe glede kupljenih izdelkov ali storitev, nam pišite na anze@failagainfailbetter.com. Vašo pritožbo bomo obravnavali v treh delovnih dneh in vas sproti obveščali o postopku reševanja.

2. Izvensodno reševanje sporov
V primeru nesoglasij se bomo trudili doseči sporazumno rešitev. Potrošnikom je na voljo tudi spletna platforma za reševanje sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.